De M&M-oorlog: de cijfers

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Wed Jul 5 12:37:53 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 12:12 05-07-2000 Wednesday, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>Conclusie: pakweg 2% van alle diskussie op deze lijst handelt over de M&M-
>oorlog. Als gevolg daarvan haken hoe langer hoe meer mensen af. En nu wordt
>er ook nog eens opgeroepen de M&M-oorlog te intensiveren.

Wendt u zich dan tot de heer Max kok, die meent om "bewijzen" te moeten
roepen en zich op te moeten werpen als arbiter. Ook anderen op deze lijst
vragen dringend om meer bijdragen. Wanneer u mijn mailtjes goed leest dan
ziet u dat ik de laatste ben om alhier over andere lijsten en over
bijdragen elders te praten. Maar *als*  ik verkeerd geciteerd word en
insinuaties te slikken krijg, dan reageer ik nog wel. In die zin reageer ik
net zo als Ramon: er zijn grenzen. Steeds opnieuw wordt me immers gevraagd
`bewijzen'  te leveren. tenslotte; dat enkelen zich op deze lijst laten
meeslepen met een rancuneuze hetze tegen mijn eer en waardigheid gericht
kan ík niet helpen. Dat is hún verantwoordelijkheid.

Overigens suggereert u een causaal verband tussen het afhaken en de M&M
oorlog. Het kan ook zijn dat de vakantieperiode hieraan schuld draagt.

Vriendelijke groeten,

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl