Modereren e.d. (Was: [D66] krijsende lijsters op het web)

Wed Jul 5 11:47:27 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 18:41 03-07-2000, H. van Meeteren wrote:
>At 17:16 03-07-2000 Monday, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Onjuist.

Weet u dat heel zeker?

>Dit is trouwens de d66 lijst. Wilt u zich beperken tot hetgeen
>*hier* gezegd wordt.

Nee, dat wil ik niet. Mag ik dit toelichten met een citaat?

        Aan zelfbenoemde gastmoderatoren heb ik geen boodschap.*)

Overigens een uitspraak van een zekere Hein van Meeteren, maar
ik kan me er wel in vinden. Ik maak zelf uit waarover ik schrijf.
Zelfbenoemd gastmoderator Van Meeteren heb ik niet van node.

>Nooit beweerd. U dient uw beweringen met bewijzen te staven.

Ik heb Max Kok een bericht van u geforward waarin u een
gast uitscheldt voor 'maislul' en hem toevoegt dat hij moet
'oprotten'. Kok zal dit ongetwijfeld willen bevestigen.

U stelt zoiets *nooit* te hebben beweerd? Weet u dat zeker?

Erik vdMb

*) H. van Meeteren; Tue, 04 Jul 2000 15:58:16 +0200)

   E.P. van den Muijzenberg / Amsterdam / http://www.ernst.vuurwerk.nl