Modereren e.d. (Was: [D66] krijsende lijsters op het web)

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Mon Jul 3 14:42:58 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Hein, Waarde lijsters,

Nog een keer een reactie op Hein van mijn kant op dit vlak:

Ik, eerder:

Hein, in reactie:
>U begreep de oproep van Ramon verkeerd. Ramon heeft, zover ik hem
>begrijp, niets tegen de aanwezigheid van niet D66-ers op deze lijst.
>Gast-zijn is niet het criterium om tot moderatie of maatregelen over te
>gaan.
<knip>

Mijn eerdere reactie was ook niet op basis van uitlatingen van Ramon maar van
jou, Hein.
Jij stelde:

>De Heer Erik van den Muijzenberg, gast op deze lijst, niet D66-lid, heeft
>reeds meerdere lijsten verziekt met dit `amusante' getreiter, en Ramon
<knip>

Dit ('...,gast op deze lijst, niet D66-lid,...) wekte bij mij de indruk dat
je onderscheid maakte tussen leden en niet-leden op deze lijst en dat je het
laatste soort als gast beschouwde. Mocht ik dit verkeerd geinterpreteerd
hebben, dan mijn excuses. Ik zal je er niet meer mee lastig vallen.

Met vriendelijke groet,

Chido Houbraken
C.Houbraken at Hilversum.nl

Dit bericht wordt beschouwd als persoonlijke correspondentie en dient als
zodanig behandeld te worden.