tolle Fakten Osterreichs:

B.Buma stractic at EURONET.NL
Fri Jan 28 23:15:34 CET 2000

Ik ben normaal gesproken wel voor nunace (hoe kan het anders) maar ik vind
dat emiel nu wel erg ver gaat.
Door de bank heen verdedigt hij Haider en de Oostenrijkse rechts-extremisten
door iedereen slechtheid te verwijten, waarmee de slechtheid van het Nazi
regime door hem "genuanceerd" wordt en diegenen die daar nu vergoelijkend
over praten (en de Oostenrijkers zijn dat door de bank heen altijd blijven
doen) door hem inherent worden gesteund.
Ik ben het dan ook met zijn betoog in het geheel niet eens. En ik vind het
niet zeker ook niet fraai.

Ik denk dat Thom de Graaf de goeie reactie geeft:
Bezorgdheid uitspreken over wat er gebeurd
(maar het (met tegenzin) accepteren omdat ook Oostenrijk het recht heeft
zijn eigen regering te kiezen)
Maar eisen dat oostenrijk zich als democratische staat binnen Europa blijft
gedragen.
En dit verdomd goed volgen.

met vriendelijke groet,

Bo