MONOPOLIE UPC

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Fri Jan 28 13:01:20 CET 2000

Hallo,

als ondernemer, onder meer op het terrein van Internet, kan ik jullie mede
delen dat UPC gewoon niet eens komt om een aansluiting te maken. Inmiddels
heb ik al diverse keren gebeld/aangevraagd/gereclameerd etc etc.

Mijn vermoeden is dat er een vertraging in het systeem zit bij aanvragen met
een ondermend karakter zal ik maar zeggen. Daar hebben we overigens een
trucje op gevonde en ik ben benieuwd of het werkt.

Het is natuurlijk wel wat vreemd dat UPC  CHELLo aanbiedt (aansluiting voor
90,-- per maand per pc) en dat dit niet opgaat indien je een server wil
aansluiten. Tenslotte slijt de kabel er net zo veel van :-)

groet,

Theo