Geweld & Media

B.Buma stractic at EURONET.NL
Mon Jan 24 23:32:53 CET 2000

> Erg inconsistent Bo. Je vind de reacties van Henk en Marc ook slecht en
> onvoldoende en die krijgen het etiket wel.
Doe ik eens aardig, gaat het weer niet goed. O.K. jij ook een wijsneus. (kan
van pas komen met carnaval)

Aangezien de reacties op Henk en
> Marc regelmatig negatief zijn ben ik er natuurlijk blij mee.
???????????? Ik ben blij dat je blij bent, maar het is absoluut geen
doelstelling van me ! Dus reken er niet teveel op.

Verder ben ik het er graag over eens om de discussie over geweld wat breder
te trekken, waarbij ik absoluut hoop dat we de discussie iets minder
spitsvondig kunnen maken en dus wat meer kunnen bouwen en schaven aan
elkaars ideeën, meningen en inbreng dan hakken en slopen. Ik zal daar in
ieder geval mijn best voor doen.

Met vriendelijke groet,

Bo Buma