Gumus

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Sun Jan 23 23:29:17 CET 2000

Het is jammer dat de PvdA dus toch weer D66 voor is, ondanks dat ik een week
geleden een beroep heb gedaan op de D66-ers om eens makkelijk sociaal te
scoren. Uitgerekend de regent Patijn! Misschien dat hij toch de bui van de
gekozen burgemeester al voelt hangen. Wat dat betreft heeft Patijn beter
opgelet dan D66-ers zelf. Zeker in Amsterdam denk ik dat velen Gumus, de
lokale knuffelallochtoon, toch graag zien terug keren. Maar ja, moed is er
wel voor nodig om het te zeggen.
Trouwens iets onachtzaams/onvoorzichtigs zeggen, dan twee weken onbereikbaar
zijn en de media laten sudderen, is sowieso wel slim voor de herkenbaarheid,
zie LvdLaan, dat er niets van terecht komt uiteindelijk doet er niet toe,
zie ook Bolkestein-tactiek. Enfin, jammer dus dat D66 niet moedig genoeg
was. Nu is het te laat, nu blijft het de regent Patijn zijn idee.