Zelfdoding belangrijkste doodsoorzaak 25- tot 40-jarigen

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Sun Jan 23 19:59:46 CET 2000

Als we dat gaan doen (en dat lijkt me echt een goed idee), stel ik voor dat
we het wat verbreden:.......
a. even nagaan of het aantal succesvolle zelfdodingen de laatste jaren is
gestegen;
b. meenemen het enorm hoge % jongeren die arbeidsongeschikt worden algv
spanningen, (werk)druk ed;

om dan centraal te stellen: welke eisen wij willen stellen aan de
maatschappij van morgen opdat het een leuke plek wordt en/of blijft voor
allen met kans voor ieder op een voor haar of hem gewenste balans tussen
echt contact, succes en ontspanning.

De menselijke maat immers hoeft niet altijd hetzelfde te zijn, als het maar
gelijkwaardig is binnen onze mogelijkheden. Of niet?? :-)

groet,

Theo