De Nieuwe Omroep

B.Buma stractic at EURONET.NL
Sat Jan 22 16:31:58 CET 2000

De eerste kennismaking met de Nieuwe Omroep vind ik ver beneden peil.
Ik neem aan dat jullie ook inmiddels zo'n ongevraagd "piramide spel" achtig ledenwervingsverhaal binnen hebben gekregen.
Nergens kan ik zien waar DNO voor staat (ja ze zijn de eerste interactie omroep ???)
Dat ze leden moeten werven snap ik, maar waarom dat om zo'n goedkope manier moet is me een raadsel.
Ik heb niet de indruk dat ze mij nu graag willen hebben als lid , het maakt ze niet uit, iedereen is goed,
soort Veronica-achtige uitstraling.
Bij Veronica accepteer ik dat, bij een club welke beweert juist een andere kijk op de wereld te hebben (sic)

Ze kirjgen zelfs eerbare mensen zover dat die je aansporen via hún site aan te melden (leden maken leden, CLIX verdienen !?)

Kort door de bocht ?
Hoeveel kansen krijgt deze club dan om een eerste indruk te maken ?

vr gr
Bo

PS   Nog niet zo lang geleden vonden we iets van dit soort ongevraagd commercieel gedoe op het net; en uit wa ik nu gezien heb kan ik niet anders opmaken dan dat dit een commerciële club is welke een truc heeft bedacht om mij ongevraagd een aanbieding te doen.

De betreffende doorzender ben ik er dan ook niet dankbaar voor !