DE NIEUWE OMROEP

William Oosterwijk de.alven at PLANET.NL
Sat Jan 22 16:24:49 CET 2000

Nieuwe omroep ?
Eerlijk gezegd heb ik grote twijfels over de oprechtheid van die club.
Natuur is *in* en er zijn veel meer lieden die ook daar wel weer een
slaatje uit weten te slaan. Er zijn maar weinig mensen die consequenties
trekken uit een beleid dat generatie op generatie structureel kortzichtig
en zonder visie was (is): voornamelijk gedreven door de snelle winst.
In feite zijn zulke onzin als "nieuwe natuur" en "de nieuwe omroep" niet
meer dan recreïsme: uitingen van een materialistisch- antropocentrische
cultuur. De 'nieuwe natuur beweging' is een alles behalve adekwate,
fundamentele reactie op die opeenstapeling van adhoc besluiten: de
bestuurscultuur van de 'waan van de dag' die ons heeft gebracht waar
we niet hadden moeten zijn.

William Oosterwijk

=klik-etc-klik-klik=