Fw: factor huurwaarde in consumentenprijsindex (inflatie : huizenprijzen revisited)

B.Buma stractic at EURONET.NL
Wed Jan 19 19:26:55 CET 2000

Voor wie de discussie over inflatie en woonhuis prijzen heeft meegelezen en
andere belangstellenden.
Gezien de discussie en het feit dat Bert en ik het ook niet precies wisten
heb ik het CBS een vraagje gesteld over hoe de woonlasten in de
consumentenprijsindex meetellen.
Inmiddels ontving ik het antwoord van drs Jan Walschots van het CBS welke
hieronder inetgraal is opgenomen.

Zijn we weer wijzer,
mooi toch,

Met vriendelijke groet,