Geweld en omroep(wet)

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue Jan 11 21:57:01 CET 2000

B.Buma uitte de woorden:

< zere tenen betoog uitgeknipt >

> En beste wijsneuzen de cijfers welke jullie (om god mag weten welke reden)
> zo achteloos in de hoek smeten zijn op hun plaats voor de reden waar ze voor
> genoemd werden  en dat was om één specifieke bewering aan het wankelen te
> brengen namelijk dat het allemaal al véél beter ging met de wereld (nu ja
> met Nederland).'Voor díe taak waren ze voldoende.
> Als je vind dat dat niet zo is, nodig ik jullie beiden van harte uit om met
> betrekking to díe specifieke kwestie aan te tonen waarom dit anders is.

Ik trachte niet cijfers in de hoek te smijten maar deze enigszins te
relativeren. Dat kan bij statistische gegevens geen kwaad denk ik wanneer
die zonder enige vorm van toelichting en analyse (tijd of geen tijd) worden
geopperd. Mogelijk volstonden ze voor jou doel maar je gaf ze in een
reactie op Mark en die wilde denk ik niet zozeer beweren dat het al veel beter
gaat met Nederland maar slechts het omgekeerde nuanceren. En ik denk
dat Mark terecht wees op de rol van de massa media in deze.

Maar laat ik maar weer snel achterover leunen voordat ik nog meer domme
dingen roep in deze :-)

Met vriendelijke groet,
--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                            phone: +31-30-2900900 |