moet ik VVD-er worden?

wolter ates wates at EURONET.NL
Sat Jan 8 19:15:14 CET 2000

Partijgenoot,
Er zijn een aantal dingen met jouw reactie die niet zo goed zijn.
!. Je stuurt een persoonlijke reactie op een lijst input.
2, Je stuurt een reactie die geen tegenargumenten geeft op wat ik te
zeggen had, en reken er op dat het me beweegt, en dat ik dus behoefte
heb om er achter te komen hoe mijn  partij daartover denkt.
3.  Eigenlijk zeg je dat ik net zoals  Caderius suggereerde maar naar
een andere partij moet omkijken. En we hebben al zo weinig leden. Zorg
nou met mij dat de fractie om en nabij doet wat de leden willen. Daar
zijn we toch voor vereend?

Wop Ates