Lousewies morgen op tv

Herman Beun hermanB at BIGFOOT.COM
Sat Jan 8 19:26:08 CET 2000

Net terug uit Cuba, morgenochtend (zo 9 januari) op TV. In de
talkshow van Harry Mens (11:00, RTL5, als ik me niet vergis) zal
Lousewies van der Laan ingaan op haar vermeende "euromoeheid". Verder
aandacht voor recente plannen van de Europese Commissie om de
openbaarheid van bestuur in de Unie vergaand te beperken.

Verder is Lousewies a.s. donderdag 13 januari te gast bij NCRV's Hier
en Nu (ongeveer 20:45, Radio 1).

Herman Beun                 Schaarbeek, Brussel, België, EU
HermanB at bigfoot.com        http://www.bigfoot.com/~HermanB/
Representative democracy is a contradiction in 4 year terms