Politiestaat?

wolter ates wates at EURONET.NL
Thu Jan 6 01:19:37 CET 2000

Ondanks het feit dat ik weet dat ik afgeschoten ga worden, ik zou een
hele stap verder willen met die DNA bank, elke baby die geboren wordt
krijgt een DNA print op file, iedereen die zich metterwoon in nederland
vestigt krijgt een print gemaakt, na een jaar of 70 - 80 is er geen
misdrijf meer dewelke niet in 5 min een potentiĎle dader heeft, en 15
Mjn Nederlanders waar van vaststaat dat ze het niet zijn. Een ieder die
bang is voor een politiestaat moet zich realiseren dat hij voor elke
gepleegde misdaad een potentiĎle dader is totdat de echte gepakt is.
Groet,
Wop Ates