FW: 125 mln HOVbusbaan utrecht

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Wed Jan 5 11:28:07 CET 2000

-----Original Message-----
From: de Knikker, Remko
Sent: woensdag 5 januari 2000 11:26
To: 'Robert Jan Jonker'
Subject: RE: 125 mln HOVbusbaan utrecht

ah! vergis je niet he, ik zou er ook van schijten, maar in de politiek moet
je dat niet doen, als je een keer in de publiciteit komt. Imago he!!
Natuurlijk, ik heb vaak genoeg in vergaderingen van deelraden bijgezeten om
drie en dubbel dwars blauwer te zijn dan Kernkamp, maar ik verzeker je dat
hij CUT overkwam.