eerste reactie op het onderzoekje van ramon barends

Raimond raimond.detempe at KONBIB.NL
Fri Feb 25 12:42:02 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijstgenoten,
een hele uitzoekerij. Best nuttig, als je wil weten hoe het werkt, om
dan wat dingen op een rijtje te hebben.
Ik reageer nu op de vraag die Ramon stelt: hoelang ''wij'' blijven. Ik
ben toch wel meer dan een jaar aangesloten geweest als
raimond.de.tempe at niwi.knaw.nl Ik ben verhuisd van werkplek naar
raimond.detempe at konbib.nl [wordt ... at kb.nl ] . Maar hoewel ik een
maand geen aansluiting had, ben ik zonder verdriet een half jaar van
de lijst weggeweest, nadat ik me echt stoorde aan de enorme
hoeveelheid leeswerk na elk weekeinde. Zomaar weggooien is ook
zonde, want ook de schrijvers die wel een ergernis oproepen, door
een te persoonlijke uitkomst of een te hoge productie, bieden toch
van tijd tot tijd analyses die zeer de moeite waard zijn. Ik ben in de
herfst even teruggeweest, en schrok van de productie. Pas nu ik wat
meer ''eigen tijd'' heb. wilde ik weer. Ergo: weer op de lijst, na toch
naar ik schat anderhalf jaar.
Groet,
/ raimond de tempe