Onderverdeling

B.Buma stractic at EURONET.NL
Fri Feb 25 11:58:23 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als je een onderwerp al zo snel doodgeluld vindt is dat niet best.
Wat ik zeg is :  D66 moet geen positionering kiezen op oude ideologiën,
zelfs de (parlementaire) democratie is zo'n oude idelogie, maar een nieuwe
'ideologie' definieren.
Kansen te over gezien de veranderingen in onze maatschappij:
-netwerkmaatschappij
-nieuwe besturingsparadigma's
-nieuwe economie
-vervagende grenzen
-herdefiniëring van het natie- en souvereiniteits begrip
Etc.
Dát is ook de taak van een politieke partij: leiden.
We moeten niet streven naar een stukje van de oude taart, maar een nieuwe
taart bakken.

Dus kop op Kai ,er is nog helemaal niets doodgeluld.

Met vriendelijke groet
Bo

En
Denk
> En huppakee, daar gaan we weer: de boel wordt meteen weer doodgeluld. Niet
> eens een kans! Ja, op deze manier begrijp ik wel dat deze lijst de laatste
> tijd zo'n verloop kent...

(D66 at nic.surfnet.nl).
tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66