NS

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Wed Feb 23 17:23:46 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl>
Aan: <edebets1 at euronet.nl>
CC: <d66 at nic.surfnet.nl>
Verzonden: woensdag 23 februari 2000 7:42
Onderwerp: Re: NS

| Beste Ernst,
|
| Volkomen met je eens. Veel ZBO verlaagt onze democratie, veel privatisering
| verlaagt de dienstverlening en verhoogt de prijzen.
|
| Laatst was er een consultant die promoveerde op privatisering van zo'n 80
| diensten. Zij ondervroeg het personeel naar hun tevredenheid. En wat maakten
| de media ervan? 'De meeste privatiseringen geslaagd'. Onzin natuurlijk: zij
| ondervroeg niet de klanten en de burgers. Zo zie je maar hoe ook
| wetenschappelijk onderzoek door 'vereenvoudiging' misbruikt wordt. En de
> [...]

Bedankt voor deze steunbetuiging Henk.
Bovendien denk ik dat de NS tegenwoordig geleid wordt door een stel figuren die
dit in de tijd van .Q.den Hollander het vriendelijke verzoek hadden gekregen om
uit de percelen aan het Moreelsepark te verdwijnen en zich daar nooit meer te
laten zien !

Ernst Debets/Zaanstad