REPLY TO:

peter f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Wed Feb 23 15:42:17 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Is jammer dat het zover heeft moeten komen, want bij een echte
DISCUSSIE-LIJST hoeft je niemand uit te sluiten, echter:
bij een discussielijst behoef je niet steeds te reageren als dat
je EIGEN mening niet is, alleen maar omdat je IETS TOE TE VOEGEN
HEBT.
Om dien redenen heb ik enige leden geblokkeerd die menen op
alles te moeten reageren zowel positief dan wel nagatief.
OOK wil ik niet met mensen discusseren op een openbare lijst die
menen dat hun bijdrage niet doorgestuurd of aangehaald mag
worden.
HELAAS blokkeer ik die ook.
Ja, het is allang niet zo leuk meer dan een of twee jaar
geleden, toen een ieders mening werd gerespecteerd, dat is wat
anders dat je daar altijd mee eens bent. MAAR meestal kun je er
wel van leren als je wilt.

Peter F.G. Bos
homepage: http://pfgbos.spedia.net/
(E-commerce/Dating/Earnings)