WAO

Mellonius, G.A. g.mellonius at GWA.NL
Wed Feb 23 09:27:05 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Constantijn Dolmans schreef:

> <knip>
> Niet alleen strenger keuren, maar met name ook strengere
> keuringseisen,
> lijken mij een oplossing. Een behoorlijke uitkering voor hen die echt
> lichamelijk ziek zijn, hoger dan de huidige, geen WAO voor de minder
> duidelijke gevallen. Zijn we in Nederland wat te soft
> geworden of ben ik te
> streng en te makkelijk?
> <knip>

Wat is dit nu?
Geen WAO voor de minder duidelijke gevallen????????
Dus omdat anderen, bijvoorbeeld medici het geval niet duidelijk vinden (er
met de huidige kennis geen bal van snappen), moet de zieke bloeden???
Er zijn ziektes waar je geheel aan onderdoor gaat. Waardoor je onmogelijk
herhaal onmogelijk aan het werk kan.
Maar omdat meneer dokter het niet begrijpt moet de zieke toch werken, tot de
dood er (spoedig) op volgt??????
Omdat meneer Dolmans ze geen uitkering wil geven, waar ze wel voor betaald
hebben. (het is een verzekering)

 Glenn Mellonius