Kok/ministeriele verantwoordelijkheid

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Feb 21 02:57:37 CET 2000

De continue storm kritiek en aanvallen op het Koninklijk Huis van Remko
beginnen me een beetje te irriteren.

Je punt is duidelijk, echt waar. Ik denk dat mijn mening in deze ook
duidelijk is.

Dus laten we hier nou een punt achterzetten of een echte discussie voeren,
zonder bij andere onderwerpen (Oostenrijk: zou Bernhard ook gaan skieen,
Kok: die andere moet ook weg...) daar steeds even een sneer op te maken.

Remko, het is heel leuk dat je actief bent op de lijst, maar ik kan je uit
eigen ervaring vertellen dat je mensen niet tegen je in het harnas moet
jagen.

Vriendelijke groeten,
Ramon

P.s.
Als je niet snapt wat ik bedoel: kijk maar eens in het archief :)