vanBoxtel???

Herman Beun hermanb at BIGFOOT.COM
Mon Feb 21 00:58:50 CET 2000

Remko de Knikker schreef:

> Het was een rhetorische vraag, Herman, nu herhaal je mij
> zelf, en mijn cynisme keert zich dubbel tegen je.

Volgens mij begreep je mijn antwoord niet...

> Herman doet een paar aardige aannames in 1 zin.

Let op: Het is niet Herman, maar Remko die al die aannames op eigen
houtje maakt. Zoiets heet een stroman, Remko. Wanneer ik straks
verzonken zit in De Tocqueville, neem jij dan eens een inleidinkje
over argumentatie ter hand?

Verder zou het je sieren als je voortaan iets terughoudender zou zijn
met uitspraken over mijn (of andermans) moreel gehalte. Je weet
namelijk helemaal _niets_ van me.

Herman