knippen en plakken met D66

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Feb 21 03:12:13 CET 2000

Hoi !

Even over knippen en plakken, en andere maildingetjes.

1. Knippen en plakken
Met knippen en plakken kan je even *kort* het citaatje aan halen waar je op
reageert. Niet te veel laten staan en als helemaal niet onderaan helemaal
laten staan. Als iemand het mailtje wil lezen waar op gereageerd wordt klikt
ie maar even op vorige. Zet hooguit even de 4 (of 5, bij een cc-regel)
eerste regels van het mailtje bovenaan neer, weet iedereen welke je bedoeld.

Zo dus:
>From: D Sundman <dsundman at netland.nl>
>To: "de Knikker, Remko" <Remko.deKnikker at nl.origin-it.com>
>CC: "D'66 Discussielijst (E-mail)" <d66 at NIC.SURFNET.NL>
>Subject: Re: D66 op de Amsterdamse kabel
>Date: Sun, 20 Feb 2000 11:57:08 +0100

2. Kopjes
Als je reageert op een mailtje laat dan het subject staan, tenzij het een
ander subject wordt (zoals nu). Niet de Re: weghalen als je replied. Maakt
het volgen van een thread (ook in het archief) er niet makkelijker op.

3. Reply-To:
Ik meld nog maar eens dat ik dit adres alleen gebruik voor de lijst. Daarom
staat er als Reply-To: het mailadres van deze lijst en niet mijn adres.
Waarom wordt dat niet automatisch gedaan door de lijst ?
Tot die tijd heb ik op mijn lijstadres zo ingesteld. Als het wordt aangepast
zal ik mijn privemailadres er op zetten voor persoonlijke reply's.

Ik hoop dat het lezen van de lijst op deze manier weer een stukje prettiger
wordt.

Vriendelijke groet,
Ramon Barends, Nijmegen

Prive-mail sturen ? Dat kan op: r_barends at hotmail.com

*** DEZE E-MAIL IS OPENBAAR EN MAG VERDER VERSPREID WORDEN ***

Check ook:
D66: http://www.d66.nl
Fractie D66 Nijmegen: http://www.telekabel.nl/d66
Afdeling D66 Nijmegen: http://www.gaypnt.demon.nl/d66