FW: VIRUS

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Wed Feb 16 21:46:52 CET 2000

Die virus-angst doet me een beetje denken aan het studie-buurmeisje van mijn
vriendinnetje, die zit echt de godganse dag op de badkamer, loopt de hele
dag toiletten in het graduate-students-gebouw in en uit, om haar handen te
wassen. Is er geen therapie voor e-virusneurotici? Volgens mij heb je mensen
die niks met een computer/internet weten te doen dan kijken of er niet
nieuwe virussen zijn ontdekt, dan aan iedereen een mailtje sturen, en
helemaal panikeren.
Overigens niet gezegd dat het berichtje van de onderhavige hermafroditische
afzender hiermee te vergelijken is natuurlijk, en de goede intentie wordt
altijd gewaardeerd natuurlijk, maar terzijde.
Misschien goed idee voor een kort verhaal eigenlijk, goede catchy titel in
elk geval: 'Re: Fw: Virus'