Afrikaans perspectief

Glenn Mellonius Glenn.Mellonius at INTER.NL.NET
Wed Feb 16 12:00:24 CET 2000

<knip>

<knip>

Niet alleen het rijke Westen profiteert van Afrika.
Ook Oost-Azie en Zuidoost-Azie kan er wat van.
De mannelijke sarong (in Birma heet dat longgi geloof ik) zie je
veelvuldig in Afrika en ook in de Arabische wereld wel.
Op een markt in Djibouti heb ik die eens goed bekeken.
Made in Indonesia stond er op!

--
Glenn Mellonius

mailto:glenn.mellonius at inter.nl.net