Andermans veren (was Re: hoofddoekjes en tulbanden)

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Tue Feb 15 11:44:05 CET 2000

mjahne wrote:

> Om nu te voorkomen dat er een verwijt richting Theo gaat dat zijn bijdrage
> plagiaat zou zijn, dit is niet het geval. Als deelnemer aan het E-debat heeft
> hij de eerder geplaatste bijdrage ingediend, de tekst is dus van zijn hand!
> Wat Hein beoogde was dat het niet noodzakelijk was die bijdrage in zijn geheel
> te posten omdat een link naar de betreffende site had kunnen volstaan.

Dit kan ik slechts bevestigen. Van plagiaat is geen sprake. U bent
`gejumpt to conclusions'. Wat ik beoogde is te stimuleren bij een lang
verhaal liever de URL te geven dan het verhaal zelf. Want dat zijn in de
regel behoorlijke lappen tekst. Overigens is het interessant deze
discussie eens te volgen (http://www.edebat.nl). Het hoofddoekjes-debat
wordt daar door velen met verve gevoerd! Ook door Marc-Jan en mij ;-)

Vriendelijke groeten, HvM.