Andermans veren (was Re: hoofddoekjes en tulbanden)

mjahne mjahne at HOME.NL
Tue Feb 15 11:38:22 CET 2000

Om nu te voorkomen dat er een verwijt richting Theo gaat dat zijn bijdrage
plagiaat zou zijn, dit is niet het geval. Als deelnemer aan het E-debat heeft
hij de eerder geplaatste bijdrage ingediend, de tekst is dus van zijn hand!
Wat Hein beoogde was dat het niet noodzakelijk was die bijdrage in zijn geheel
te posten omdat een link naar de betreffende site had kunnen volstaan.

De problemen die William heeft met de bijdrage van Theo zijn wellicht terecht,
het is misschien raadzaam de url van Hein eens te volgen en zo ook de tekst te
lezen waarop Theo reageert. Verder is het nuttig te weten dat hij in dit debat
geacht wordt tegen de stelling (dat hoofddoekjes en tulbanden onderdeel moeten
worden van het politieuniform)  te zijn. Dit was niet zijn vrije keuze en
misschien is dat ook niet zijn mening, het was mijns inziens niet handig om
deze bijdrage hier zonder enige toelichting te posten.

Marc-Jan Ahne