Monarchistische tegemoetkoming

Wed Feb 9 15:30:20 CET 2000

At 10:12 09-02-2000, Heer van Meeteren wrote:

>Dat is nog te bezien. Die reflex loopt via het zenuwstelsel, uitmondend in
>het deel van de hersens waar lichamelijke reflexen worden aangestuurd. Het

Nee, u heeft slecht opgelet. De reflex loopt via een motorganglion
in het ruggemerg. Daarnaast wordt er ook een signaal naar boven
gestuurd, maar voor dit is verwerkt - au! eh.. o, hand terugtrek-
ken - is de actie al uitgevoerd. Dit is een beveiliging tegen het
traag begrip van mensen.

>meer optreden, dit werd bijvoorbeeld gedaan in de split-brain experimenten
>van Sperry en Ornstein)

Die split-brainexperimenten betreffen *bewustzijn*, geen reflexen.

>Een hoofd, ook  in de bestuurlijke betekenis, is nooit zo centraal als
>wordt gesuggereerd.

O, nu toch maar weer niet?
Welnu Heer van Meeteren, dan zijn wij het eens. Uniek! Zwatelt u er
maar gauw weer vandoor.

>Het gaat om de aanhankelijkheidsbetuiging op het malieveld te 's Gravenhage
>waarop, volgens de boeken,  massa's mensen uit alle delen van het land
>bijeen waren gekomen om hun aanhankelijkheid aan het Koningshuis tot

Inderdaad. Georkestreerd door kringen rond het Koningshuis.
Wat zegt dat dus over de aanhankelijkheid van het volk? Niets.

>Zo draait u het gelijk kunstmatig naar u toe. Dit zijn cirkelredenaties. Op

Nee. Nee, dat zijn het niet.

>deze wijze is niets meer te meten, want u verzint altijd wel een reden
>waarom de meting niet deugt. Mensen stemmen massaal op de VVD. Waarom?
>Omdat ze niet wèten hoe goed Groenlinks is. Dus dat masaal stemmen op de

Als het de wens van GroenLinks zou zijn om geen openheid te
betrachten gaat uw redenering op. Dat is echter niet de wens
van GroenLinks. Uw redenering gaat dus niet op. Het is een
drogredenering.

>gehouden. Een nieuw bewind,  met aan het hoofd Muijzenberg, gaat aan het
>volk verklaren dat het Koningshuis niet deugt, de VVD corrupt is en het NRG
>het allemaal eigenlijk allang wist, maar het volk was daarvan onkundig.

Dat de VVD corrupt is heb ik nergens beweerd. (stropop)
Dat het volk onkundig is van de macht en invloed van de Koning
is waar. De meeste mensen weten niet beter dan dat Beatrix af
en toe eens een lintje mag doorknippen zonder dat zij enige po-
litieke invloed heeft. Van de omvang van haar macht zijn maar
weinig mensen op de hoogte.
Neemt u maar eens een aselecte steekproef.

>Staat uitgebreid in de kranten, wordt door SBS6 op de voet gevolgd....wat
>wil u nog meer?

U overdrijft verschrikkelijk. Zo uitgebreid staat dat helemaal
niet in *de* kranten.

Wat ik nog meer wil? Dat die 19e eeuwse poppenkast wordt afge-
schaft. Dat is toch duidelijk? Geen Geheim van Noordeinde meer.

>Ik vrees dat uw ervaringen worden ingegeven door een wens.

Ervaringen worden normaliter niet ingegeven door een wens, Heer
van Meeteren. De enige uitzondering die mij te binnen schiet
betreffen door drugs, met name hallucinogenen, opgewekte ASC's.

Erik vdMb

   E.P. van den Muijzenberg / Amsterdam / http://www.ernst.vuurwerk.nl