stop eicelhandel en mensen klonen

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Thu Dec 21 07:25:45 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

NU ja, rustig aan christenmensen, voor sommigen is het leven gewoon een
amoebe, er spreekt altijd zo'n ongefundeerd christentoontje in door.
eicelhandel lijkt me op zich niks mee, evenmin als spermabanken, je moet het
als een soort adoptie zien.
mensen klonen, tsja, na boys from brazil, klinkt het even eng natuurlijk,
maar het is wat mij betreft niet zo gevaarlijk (lees: onzeker in mogelijke
onvoorspelbare bijeffecten) als varkensharten inplanten in een mensenborst,
of genetische gemanipuleerde soja massaal verbouwen...