Virus Navidad wellicht van mij - pas op

Elwin Lammers elammers at XS4ALL.NL
Thu Dec 21 19:43:03 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste nensen,

Ik kreeg vandaag eerst een mailtje van mensen die ik niet ken en vervolgens
een virusmelding van de firewall van het ziekenhuis waar ik werk met de
mededeling dat er een virus van mij was gekomen met dezelfde naam als het
attachment heette dat bij de mail zat van de mensen die ik niet ken.

Ik denk dus dat dit virus (Navidad.exe) bij mij zat/zit (ik heb het niet
opengemaakt en nu natuurlijk weggegooid) en wellicht heeft hij zich naar al
mijn vriendjes en zakenrelaties gekopieerd. Bij deze dus een waarschuwing.

elwin