kerstkaartje

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Dec 21 04:36:51 CET 2000

Nu de treinen morgen toch niet rijden, ik me beklaag over de zakelijke
dienstverlening van het personeel van een oud, ambtelijk en sterk
hiërarchisch geleid bedrijf, dat inmiddels verzelfstandigd is en die ketenen
probeert af te schudden, en uiteindelijk de reiziger toch gewoon als waar
ziet, over wiens rug nog wel een dagje gestaakt kan worden (maar stiekem wel
in mijn vuistje lach, nu ik morgen een onverhoedse maar zeeeer welkome vrije
dag heb), zend ik u vast deze kerstkaart. Er zit ook muziek bij.

Goede feestdagen,

Tjerk