VanBoxtel

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Wed Dec 20 21:17:04 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: owner-d66 at nic.surfnet.nl [mailto:owner-d66 at nic.surfnet.nl]Namens
Remko de Knikker
Verzonden: woensdag 20 december 2000 6:18
Aan: D66 at NIC.SURFNET.NL
Onderwerp: VanBoxtel

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Is het alleen mij opgevallen, dat VanBoxtel niet alleen lekker ligt in de
media, de laatste tijd,dat zijn onderwerpen of hoorbaar zijn of toch gehoord
worden, maar dat hij ook ontzettend goed,
normaal-duidelijl-verstaanbaar-direct overkomt?? Ik vind het eigenlijk beter
dan DeGraaff en ook natuurlijk Borst, maar goed die ligt al sowieso niet
lekker bij het volk. Is VB zich aan het roeren, positioneren of profileren??
Hij komt erg goed over... complimenten, hij is uit te leggen, te
verantwoorden, hopelijk heeft hij de ambitie om de kar te trekken...

En bovendien: hij doet het uitstekend als testbeeld en is niet van de buis
weg te krijgen (zelfs niet met spons en zemen lap!).

Ernst