geweld, fascisme, Turken en BVD

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sun Dec 17 19:00:09 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Misschien wordt het tijd dat er een actiever beleid tegen Extreem Rechts
wordt geformuleerd, om deze anti-democratische tendensen definitief de kop
in te drukken, of tenminste de wortels van het fascisme zo diep mogelijk uit
de samenleving te rukken.
Dat wil zeggen dat ook de Grijze Wolven hard aangepakt moet worden, en
tenminste de BVD hier zwaar opgezet wordt...

Nav FCDB, Den Bosche, vraag ik me ook af of er niet zwaarder tegen die
criminele elementen moet worden opgetreden. Jarenlang zijn dit soort groepen
dorgegaan met molestaties, vernielingen, en steeds weer met lichte straffen
ervan af. Misschien moet hier een soort milde (met max termijn van 5 jaar)
TBS voor komen, of een strafpunten systeem, bij de 10e overtreding
verzwaring van mnogelijke straffen voor eenzelfde vergrijp. Dit soort geweld
lijkt steeds dieper in de samenleving door te dringen,...