Gelukkig kerstfeest/verloofdes

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sun Dec 17 18:34:23 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>drie,
>
>  Lijkt me een seksistische opmerking (en er zijn toch al zo weinig dames
>op
>  de lijst). Het uiterlijk van 'verloofde L' is in elk geval heel wat
>schoner
>  dan het innerlijk van 'verloofde M', lijkt me.

??? Voor de goeie orde, seksisme is toch iemand discrimineren op basis van
zijn sexe?? Dat treffen, heeft niks met haar sexe te maken, als ze hij was
geweest, had Constantijn het ook niet getroffen..... Bovendien, ken ik
genoeg vrouwen die vinden dat Maxima het ook niet getroffen heeft. Dat
uiterlijk en innerlijk... tsja scheidt dat maar eens, ik dacht dat we die
Christelijke misvatting van scheiding van lichaam en geest wel gehad hadden
tegenwoordig. Het maakt me overigens niet uit of er dames of geen zijn op
deze lijst, zou niet moeten uit maken in de opvattingen ...
tenzij je veronderstelt dat vrouwen slimmer of dommer, of in elk geval
anders zijn dan mannen, maar dat zou seksistisch zijn.... foei Mark!!!!