online democratie

Arie Dirkzwager aried at XS4ALL.NL
Thu Aug 31 15:35:55 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 10:13 31-8-00 +0000, Aris B. wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Beste Mensen,
>
>wat vinden jullie van mijn opvatting, dat D66 zich moet gaan profileren op
>de mogelijkheden, kansen en gevaren van "online democratie", dat wil zeggen:

         Van harte mee eens! Wat vindt partijbestuur en tweede kamerleden
hiervan? Ik ben voor effectieve AKTIE om dit te realiseren, gepraat alleen
heeft geen zin.

Arie

BetterSystems,
Prof.Dr.A.Dirkzwager,
Educational Instrumentation Technology,
Computers in Education.
Huizerweg 62,
1402 AE Bussum,
The Netherlands.
voice: x31-35-6981676
E-mail: mailto:aried at xs4all.nl
web site: http://www.xs4all.nl/~aried/home.htm
When reading the works of an important thinker, look first for the
apparent absurdities in the text and ask yourself how a sensible person
could have written them."  T. S. Kuhn,  The Essential Tension (1977).
Accept that some days you are the statue, and some days you are the bird.