immigratie beleid liberaliseren

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sun Aug 27 19:51:05 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nogmaals (tot het voor elkaar is ;))
Het verbaasd me dat intellectuelen in nederland zo gerationaliseerd xenofoob
zijn. Ondertussen overstijgt de nood langzamerhand de weerzin, en komen er
zo wat meer bereidwilligheid los. Maar nog steeds komt dan weer onder
allerlei gerationaliseerde voorwaarden die xenofobie naar boven:
uiteindelijk moeten ze wel terug na afloop van het arbeiderscontract, NB
verwijzend naar de vorige golf immigranten!!! (journalistenformum radio 1)
Let dus op wat er gezegd wordt!!! Omdat er nu een integratieprobleem is,
gaan we elke integratie op voorhand onmogelijk maken!!! Ik snap die
onliberale intolerante houding niet... het moet juist andersom:
liberaliseren dus: alleen op voorwaarde van directe integratie maatregelen,
de immigratie liberaliseren, dus per direct voor altijd immigreren en niet
alleen onder voorwaarde van een arbeidscontract!

Ach vroeg of laat komt het er toch wel van, sommigen zijn een beetje
traag... kost ook weer geld, maar ja....