democratische besluitvorming

Herman Beun hermanB at BIGFOOT.COM
Fri Apr 28 14:36:03 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 28 Apr 00, at 12:21, J.L. Swarte wrote:

> De reactie van Herman Beun, "in de versnipperaar met die handel", is
> net zo krampachtig als de reactie van De Hoop Scheffer en Te Veldhuis
> op de uitlatingen van De Graaf over de monarchie.

1) Ik gebruikte natuurlijk expres dezelfde woorden als De Hoop
Scheffer. Ironie is blijkbaar niet aan iedereen besteed.

2) De reden dat de reactie van De Hoop krampachtig genoemd kan worden
is dat hij niet inhoudelijk op Thom de Graaf in ging en zijn
standpunt verder ook niet beargumenteerde. Dat deed ik allemaal wel.

Herman

Herman Beun                http://www.bigfoot.com/~hermanb/
HermanB at bigfoot.com                     Brussel, Vlaanderen
European Parliament, ELDR (NL-D66), www.vanderlaan.net
representative democracy is a contradiction in 5 year terms