democratische besluitvorming

J.L. Swarte jlswarte at MULTIWEB.NL
Fri Apr 28 12:21:02 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De reactie van Herman Beun, "in de versnipperaar met die handel", is net zo
krampachtig als de reactie van De Hoop Scheffer en Te Veldhuis op de
uitlatingen van De Graaf over de monarchie. Het kan nooit kwaad om ergens
over na te denken als na de discussie blijkt dat we zoiets niet willen, nou
dan zien we dat wel.
"Recht is wat de helft plus 1 wil", heb ik een lid van de PvdA eens horen
zeggen, daar ben ik indertijd behoorlijk van geschrokken maar ik begrijp dat
men er in meerderheid in onze partij ook zo over denkt. Als dat zo is moet
ik er nog eens goed over nadenken of ik daar wel bij wil horen.
Joop Swarte

Dr. J.L. Swarte
jlswarte at multiweb.nl