Lintjesregen

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Apr 28 02:58:41 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc Jan,

dacht ik toch te kunnen constateren, dat Thom's aanzwengelen van de
discussie over het opschonen van de Grondwet naar meer hedendaagse
verhoudingen nu al tot gevolgen leidt, doordat Beatrix dit KB dan toch maar
ondertekent, of juist nu lekker wel ondertekent, en dan blijkt uit de NRC,
dat Van Aartsen dan toch maar kiest voor de diep blauwe zee (waar Luns
vroeger ook altijd in zwom).

Jammer,
je krijgt geen lintje,

wel een groet,