wijers

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sat Apr 15 06:28:54 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Vandaag plukte ik uit een verslag van het mondeling overleg tussen de vaste
Commissie voor privaat- en strafrecht en de minister van Justitie, zitting
1949-1950, 603, nr. 8, blz 4,  een quote van Minister Wijers, die onder
economische wetgeving die wetten en besluiten vatte, welker voorschriften
rechtstreeks of middellijk beogen het economisch leven te beïnvloeden.

Is dit een familielid van 'onze' minister Wijers, die ik nog stees zo node
mis?

Tjerk

ps: met de oorspronkelijke zending ging iets mis