No subject

constantijn dolmans dolmanscpim at HOTMAIL.COM
Wed Apr 12 13:12:50 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bo,

>delen.
>
>Ik denk Constantijn dat we over dit zinnetje van je vallen.
>Dat gaat niet over de manier van discussieren maar over de mening die
>iemand
>heeft.
>
>groet
>Bo

Ik leg het nog een keer uit en dan hou ik er mee op.

Ik ontzeg niemand het recht om lid te zijn van D66 terwijl je niet alle
standpunten onderschrijft. Dat doe ik namelijk zelf ook niet. Gelukkig maar,
anders zou debat in onze partij niet bestaan.

Maar ik snap inderdaad niet de opwinding bij een aantal mensen over de zeer
genuanceerde mening van Thom de Graaf die volkomen in lijn ligt met het
gedachtengoed van D66, zoals dat al 34 jaar wordt uitgedragen. Dat heb ik,
zoals vantevoren aangegeven, dus op een botte manier gezegd! Want minder
genuanceerde uitspraken dan dat ben ik de afgelopen dagen op deze lijst
tegengekomen. Het is wat hypocriet om over zo'n uitspraak dan te vallen.

Constantijn