Partij-Referendum graag (was: functie erfelijk staatshoofd)

William Oosterwijk de.alven at PLANET.NL
Tue Apr 11 23:26:28 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> From:          constantijn dolmans <dolmanscpim at HOTMAIL.COM>

Adhesie voor de bijdrage van Constantijn!
D66 heeft volkomen terecht aandacht gevestigd op ongecontroleerde en
oncontroleerbare invloed op de politiek. Dat is wat Thom de Graaf aan de
orde heeft gesteld. Zonder de persoon van de Majesteit te beschadigen.
Ik ben dan ook wat ontdaan door zo'n reaktie vanuit de onderbuik die
Cathja Maas op deze lijst ten beste gaf (zie onder). Het is echt te gek
voor woorden dat het recht om zaken die over het bestuur van het land
gaan nota bene vanuit deze partij worden betwist.

Overigens is de suggestie om dit middels een partij referendum te
onderzoeken volgens mij a la minute te realiseren via d66.nl

William Oosterwijk
D66 Drenthe