Partij-Referendum graag (was: functie erfelijk staatshoofd)

philomot at FREEMAIL.NL philomot at FREEMAIL.NL
Tue Apr 11 19:54:06 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik verwijs onderstaande graag naar de volgende links:

http://www.d66.nl/cgi-bin/poll/vote.pl?name=first&action=view

http://stemming.nrc.nl/Staatshoofd/

http://www.volkskrant.nl/dynamic/187.html

Natuurlijk zijn deze peilingen niet 100% representatief, maar aangezien de meeste D66 leden toch graag willen dat de burger meer invloed heeft op de politiek, dan lijkt het mij niet vreemd als tijdens een partijreferendum een meerderheid zich kan vinden in het standpunt van de Graaf.

Met vriendelijke groet,
Brendan Thesingh