voorzitters D66

Arjan Stoffels chimera at STAD.DSL.NL
Thu Sep 30 02:54:32 CEST 1999

Leo Stoter was ook aanwezig op het Sleutelcongres. De indruk die dat bij mij
heeft achtergelaten is dat Leo op zich best een heldere boodschap heeft, maar
dat het aan de manier waarop hij dat duidelijk wil maken nogal schort. De heftig
emotionele wijze waarop hij zijn reactie -zowel plenair als in de deelsessie-
gaf, bracht bij mij het plaatsvervangend schaamrood op de kaken.

Los daarvan, ik hoop dat alle kandidaten een kort en bondig programma hebben
waarin ze aangeven wat ze in de komende drie jaar wel en niet willen doen en
bereiken. Dat 'alles doen' niet kan is duidelijk. Maar waarop mogen we de beoogd
voorzit(s)ter over drie jaar of eerder aanspreken?

Met vriendelijke groet,
Arjan Stoffels