Foei! OVR informatie op internet 50 ct per min.

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Sun Sep 26 20:31:53 CEST 1999

Dat lijkt me ook een beetje sterk, maar het had een stuk minder onbenullig
gekund dan met "Swichpoint", wat me sterk doet denken aan een stupide
stuk software van Windows-programmeurs zonder visie (oeps, twee pleonasmes
in 1 keer).

Maar ja, het subsidiegeld komt van een overheid die Bill Gates voor
advies op de koffie vraagt, met een belastingdienst waarvan je alleen
maar elektronisch je aangifte mag invullen als je Windows draait, etcetera.
Had iemand wat zinvollers verwacht?

--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>