opvoedcursus

H.K. Nijkamp nijka002 at WXS.NL
Sun Sep 26 21:06:03 CEST 1999

D Sundman wrote:

> Dirk is er weer...

> Dat is denk ik een ietsje kort door de bocht, om de voorbeeld functie van
> diezelfde overheid maar even helemaal buiten beschouwing te houden....

> Wiens civilisatie?

> Misschien moeten we dat gewoon Spartaans aanpakken een soort van endlosing....{:-)

> Verkapte belastingheffing onder het mom van verkeersveiligheid hoort daar wel bij?

> Ja, en in de regel gebeurt dat ook, ondanks de overheid...

> Prof. Dr. D. Sundman

Ook hier is alles kort door de bocht. Maar ver beneden de maat, met
recht walgelijk is de verwijzing naar de endlosung. Ik dacht en denk nog
steeds dat mijn reactie tot een dergelijke verwijzing aanleiding geeft.
Graag blijf ik in de toekomst verstoken van een reactie van uw zijde,
geachte professor doctor.