D66-lijst in Vrij Nederland

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at NODE12AF7.A2000.NL
Sun Oct 31 21:00:50 CET 1999

 In de Vrij Nederland van deze week (30 oktober) staat op pagina 12 een
 referentie naar deze lijst. Het verhaal wordt opgehangen aan uitspraken
 van D66-voorzitter Tom Kok over D66/politiek en Internet (en het is een
 kwestie van interpretatie of het positief of negatief is -eerlijk gezegd
 kom ik daar zelf niet uit omdat ik, wellicht geheel ten onrechte, een
 wat spottende ondertoon meen te bespeuren) maar de verwijzing naar deze
 lijst en het functioneren ervan is in elk geval buitengewoon positief.

 Enfin, wie het leuk vindt moet het maar 's lezen.

 Marc Fluks