meningspeiling

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Wed Oct 27 18:29:02 CEST 1999

Hallo,

Het klopt, Joris, dat je dit off-list schreef en dat heb ik er dan ook
netjes bijgetyped.

>Wil zo'n box succesvol zijn dan moet iedereen daar wel achter staan. Zoals
>ik op deze lijst schreef heb jij
>jezelf gewoon tot stemboxbeheerder benoemd. Offlist schreef ik je ook nog
>dat jij niet een geschikt persoon bent om dit te doen.

En vandaar dus ook dat ik aan 3 andere mensen dacht om -met mij- hier naar
te kijken.

>Aangezien je aardig
>wat mensen tegen je in het harnas hebt gejaagd en zo erg dat ze jouw
>mailtjes helemaal niet ontvangen. Zo mis je al een heleboel mensen.

Daarom heb ik ook de praktische informatie via een ander mailadres gezonden:
nl. D66Referendum at Hotmail.com

>Ik vind jou dus inderdaad niet de aangewezen persoon om het allemaal te
>regelen.

Dank je wel...

>Met genoemde personen heb ik geen problemen.
>Indien zij dit willen.

>Ik zelf heb geen probleem met gewoon op de lijst stemmen
>met een bepaalde naam als onderwerp. degene die alle stemmen niet willen
>ontvangen kunnen dan zorgen dat ze dat onderwerp niet ontvangen. Maar
>ook hier heb je een probleem met mensen die niet willen dat anderen weten
>wat ze stemmen.

En op deze manier zijn we weer bij de discussie over de virtuele afdeling
aanbeland. Juist om deze discussie te voorkomen dacht ik 'kom, ik maak een
adres en het is af'. Zie ook de lokalolijst van Erik Boog, die nu over wordt
genomen door het LS.

>Misschien een ethische zwijgplicht over stemgedrag voor de boxbeheerders.

Ik vind dat een juiste opmerking en ik zal ook niet de meningen per persoon
aan derden zenden.

>Andere suggesties....?

Hoor ik graag...

>Groeten,
>Joris van den Wittenboer

Groeten terug.
Ramon Barends

*** DEZE E-MAIL IS OPENBAAR EN MAG VERDER VERSPREID WORDEN ***

Met ingang van 29-9-1999:
r_barends at hotmail.com      ->  voor alle mail, ook van D66
r_barendsD66 at hotmail.com   ->  alleen voor D66-maillijsten
D66Referendum at hotmail.com  ->  D66-meningspeiler

=== "Wat schieten we op met e-mail als we iemand moeten gaan bellen of hij
of zij de e-mail heeft gelezen?"  John Cleese ===

Check ook:
D66: http://www.d66.nl
D66 Nijmegen op het net: http://komt.snel!
JD: http://welcome.to/jongedemocraten