Duo voorzitterschap

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Mon Oct 25 15:12:17 CEST 1999

Emmy,

er vanuit gaand dat je met 'die motie' doelt op het voorstel tot een motie
over de voorzitter als enig gekozene, wijs ik je erop dat ik een zgn.
planning in de tekst heb opgenomen.
Waarom Peter Bos mijn mail voor reply gebruikt om een, in mijn ogen overigens
borrelpraat-achtige, discussie over een duo-voorzittersschap van 2 huidige
kandidaten voort te zetten begrijp ik niet. Ik had de naam van mijn mail niet
voor niets hernoemd tot 'voorzitter enig gekozen HB-lid'. De borrelpraat zit
'em in het feit dat het duo-vz.schap statutair niet bestaat in onze partij en
een discussie hierover in het licht van de huidige verkiezingen voor deze
functie, en haar kandidaten, m.i. een nutteloze exercitie is. Een discussie
hierover voor de toekomst lijkt me wel nuttig en past ook in mijn stuk.

Met vriendelijke groet,

Chido Houbraken
C.Houbraken at Hilversum.nl

Dit bericht mag niet, geheel of gedeeltelijk, verspreid of geciteerd worden
zonder toestemming van de opsteller.